Skip to content

Game Design, czwartek 28.02, Kraków

2013 25 lutego
by Bartek Matoga

Najbliższe spotkanie CHI Południe poświęcimy fascynującej tematyce projektowania gier. Zaproszeni eksperci-praktycy opowiedzą o swojej pracy i podzielą się wyniesionymi z niej doświadczeniami i wiedzą. Różnorodność projektów, nad jakimi pracują zaproszeni goście pozwoli nam szeroko spojrzeć na omawiany temat.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

Program spotkania

Dlaczego gry bawią? 7 powodów dla których grasz. Andrzej Sekuła, Ganymede

Gry elektroniczne już dawno temu przestały być domeną geeków. Wraz z wejściem na rynek smartfonów i popularyzacją serwisów społecznościowych, gry stały się kulturową codziennością. Celem prezentacji jest wyróżnienie mechanizmów sprawiających, że granie jest przyjemnością, od której często trudno jest nam oderwać się.

Projektowanie gry – case study – pomysÅ‚, wyzwania, problemy. Łukasz BroÅ› i Maciek Butscher, RacingLife

Krótkie podsumowanie tego jak spędziliśmy ostatnie półtorej roku pracując nad grą RacingLife.net. Postaramy się opowiedzieć naszą drogę od zrodzenia się pomysłu aż po dzień dzisiejszy, wyciągnąć wnioski i podzielić się zdobytą wiedzą. Pokażemy, że tworzenie gier to szczególnie ciekawe zadanie dla każdego UX designera. Będzie również trochę teorii i trochę praktyki. A także o tym jak często proste rzeczy wydają się trudne, a trudne dość proste.

UXbox. Gamexperience Design. Marcin “Masti” Mastalerz, Ganymede

Projektowanie gier planszowych i karcianych. Michał Stachyra i Maciej Zasowski, Kuźnia Gier

O projektowaniu i tworzeniu gier planszowych oraz karcianych opowiedzÄ… autorzy, producenci i wydawcy gier – MichaÅ‚ Stachyra i Maciej Zasowski z Kuźni Gier, odpowiedzialni miÄ™dzy innymi za powstanie i wydawanie takich tytułów jak Wiedźmin: Przygodowa Gra Karciana, Veto – kolekcjonerska gra karciana, Wolsung – gra fabularna czy Wiochmen 2 i Alcatraz: Maximum Security.

Prelegenci

Andrzej Sekuła
Game designer w Ganymede. Z wykształcenia psycholog. Z zamiłowania gracz, któremu nieobcy jest niemal żaden gatunek elektronicznej rozrywki. Odpowiedzialny przede wszystkim za balansowanie gier oraz techniki monetyzacyjne.

Łukasz Broś
Absolwent AGH Wydziału Informatyki od najmłodszych lat zafascynowany komputerami i wszystkim co z tym jest związane. Od zawsze związany z technologiami webowymi od tych prostych po naprawdę zaawansowane. Obecnie architekt systemów, project manager, front-end developer, programista, i tester w jednym, w wolnym czasie kieruje zespołem tworzącym startup RacinLife.net, a także wspiera swoją wiedzą techniczna firmę Tribity.

Maciek Butscher
Prostoty i piÄ™kna szukaÅ‚em wszÄ™dzie – od sal Uniwersytetu na WydziaÅ‚ach Fizyki, Chemii oraz Biotechnologii, po przez Instytut Farmakologii PAN aż do Å›wiata finansów w jednej z najlepszych firm z branży Ernst&Young. DoÅ›wiadczenie zbieraÅ‚em pracujÄ…c dla takich klientów jak ING Bank, Tauron czy Google. Brak piÄ™kna i prostoty to nie wielkie zaskoczenie ale wszechobecny bezmiar marnotrawionego czasu i ludzkich zasobów wrÄ™cz obezwÅ‚adniaÅ‚.
Wszystko to czego szukałem odnalazłem w świecie grafiki oraz projektowania użyteczności. Obecnie pracuję nad prawdopodobnie najlepszą grą ze świata motorportu Racinglife.net. Współtworząc firmę Tribity staram się projektować rzeczy proste i piękne. Każdego dnia.

Marcin “Masti” Mastalerz
Game UI/ Player Experience Designer w grach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i mobilnych. Gra › pisze › rysuje ↵. Kocha recenzje kulinarne. Jeździ Beetlem w kwiaty. ZwiÄ…zany z krakowskim tuzem gier kasynowych – Ganymede.

Michał Stachyra

Współwłaściciel i Game Designer w firmie Kuźnia Gier, znanej wytwórni gier planszowych.

Miejsce

Spotkanie odbÄ™dzie siÄ™ w przestrzeni GEK – Google for Entrepreneurship in Kraków, Rynek Główny 12, 3 piÄ™tro, (wejÅ›cie od strony Klubu u Louisa).

Serdecznie zapraszamy!

Leave a Reply

Note: You can use basic XHTML in your comments. Your email address will never be published.

Subscribe to this comment feed via RSS